SS501 Tayvan YG dergisi Röportajı !!  

Gönderen Dilara


SS501 TAYVAN YG DERGİSİ RÖPORTAJI


Kalplerinizi açsak ?

Hyun Joong- Herkesi mutlu ederken insanların bana tuhaf demesini umursamıyorum! Uzaylıların varlığını kanıtlamak için kainata gidebilmek isterdim.

Hyung Joon- İnsanların nasıl göründükleriyle çok alakalıyım.Ben veya diğerleri farketmiyor. Bu yüzden sanırım "nasıl görünüyorsun" kulübü'nün bir üyesiyim ! Çünkü bir mükemmelliyetçiyim.

Young Saeng - Çoğu kişi duygusal biri olduğumu söylüyor, katılıyorum! Ne zaman aşık olsam, 100% verici oluyorum!

Jung Min - Çoğu kişi "prens" hastalığına sahip olduğumu söylüyor , ki doğru ! Kendimi tuvalete kilitliyorum ve aynaya bakıp kendime "Çok muhteşem görünüyorsun, yüzünü duvara asmak istiyorum ~" diyorum.*(haha bazen bende yapıyorum aynı gün doğmuşuz belki etkisi vardır:D)

Kyu Jong - İçerde, gerçekten kendimi ifade etmek istiyorum, Bunu genellikle yapamıyorum.Belki birgün size gerçek gücümü göstereceğim çocuklar! **( kyu fighting!)

Bizim kusurlarımız??

HJL - İnsanlar mükemmel prens olduğumu söylüyor.Ama aslında, gidıklanmaktan korkuyorum, yani asla bunu bana yapmamalısınız. Ve yusufçuklardan korkuyorum, eğer etrafımdaysa, mutlaka bana söylemelisiniz!

KJ- Geçmişte grup üyeleri gerçekten çok yumuşak konuştuğumu söylüyorlardı. Ve ne zaman uykuya dalsam ve ertesi gün uyansam, Daima yanımda kim var bilmiyorum... Neredeyim ve neden orda uyumuşum bilmiyorum! ***(aww bildiğimiz üzre uyur gezerliği var Kyu'nun ve malesef daha iyileşmemiş ...kötü birşey olsa gerek umarım yakında düzelir)

YS- Nezaman konuşmasam, insanlar soğuk olduğumu düşünüyorlar.Fakat nerde kameraların beni çektiğini görsem, utanıyorum.Ayrıca ne söylesem bilemiyorum. Aslında, neden gergin hissediyorum bilmiyorum.Ve nezaman gergin olsam bu suratıma yansıyor..

JM - Grup üyeleri diyor ki tuhaf çoraplar giyiyormuşum, Giyiyor muyum? Bir programdayken grup üyeleri, para harcamayı sevdiğimi söylediler, aslında, sadece yemek için harcıyorum. Ayrıca daima insanlara yemek ısmarlıyorum! Asıl nokta, hangi kusurlara sahibim bilmiyorum,
Bu yüzden sanırım bu benim en büyük kusurum!

HJB - Sanırım ben bir sulu gözüm.Hayranlar bana bukadar iyi davrandığı sürece başka bir şansım da yok, Bana kendi yaptıkları kartları gönderiyorlar.Ben de çok duygulanıyorum ve ağlayacak gibi oluyorum.
(JM- Evde çok tembel.Hiç birşey yapmıyor. Yemek bile!)
Çünkü nasıl olsa birisi pişirecek.Ben yeme kısmından sorumluyum! haha~




Grup üyelerinin gözünde sen kimsin?

Kim Hyun Joong: Bir 4. boyut karakteri, ama içerde, çok olgun. O bizim rol modelimiz ve iyi bir lider.Çok erkeksi, eğer üzüntüntülüyse bizim önümüzde göz yaşı dökmemeye çalışır. Hayranlara karşı çok koruyucudur, İnanıyoruz ki kız arkadaşına çok iyi davranacaktır.

Park Jung Min: Çok fazla ifadeye sahip, Gülümsemeyi ve gülmeyi seviyor. Sivri dillidir ama aslında çok komiktir. Konuşmada çok iyi, yabancı insanlardan korkmaz ve reaksiyonları hızlıdır. çok kolay arkadaş olur. devamlı çok yakışıklı, zengin ve seksi karizma olduğunu söyler ! :)

Kim Kyu Jong:Sessiz ve biraz içedönük.Bazen sessizliği bırakıp açılır.Genellikle sessizce oturur. Kendini ifade etmekte iyi değildir. Ama içerde, çok iyi yürekli ve nazik.O bizim "merkezimiz". Ne zaman tartışak, daima bizi durdurur ! Son zamanlarda, daha girişken oldu, herzaman yakışıklı tarafını gösteriyor. Bukadar çok insanın onu sevmesine şaşmamalı!

Kim Hyung Joon: O bizim sahip olmamız gereken birisi.Eğer o etraftaysa asla sıkıldığınızı hissetmezsiniz.Grubun genci, ama en canlı karaktere sahip.Daima JungMin'le atışır, ! Gerçekten canlı bir bebek gibi. Tatlı dillidir .Onun için, hayranlar onun merkezi ! Eğer dans provası yorucuysa, o hala enerjiktir! Sanki uyumaya ihtiyacı yokmuş gibi!

Heo Young Saeng: Katılımcı, iyi bir evlat ve utangaç.Bazı zamanlar konuştuğunda sesi bir kız gibi .Kız grupların dans hareketlerinin takipçisi. O iyi bir dinleyici, çok vefakar ve sorumluluk sahibi. Şarkılarımızın yüksek vokallik gerektiren kısımları onun için hiçbirşey. Onun tek kusuru güven eksikliği!


Gerçekten paylaşmak isediğim şey??!

HJL - Şarkıcı olduktan sonra, çok fazla utanç verici anla karşılaştık.Ama en unutulmaz olanı şu: SS501 olarak yeni çıkış yaptığımız zamanlar , KJ ve ben birlikte hamama gittik. Duşların bulunduğu kısıma girip üstümüzü çıkarttık.Tam pantalonumuzu da çıkartmıştık ki birden bir hayran elinde kağıtla çıkageldi ve " lütfen bana bir imza verirmisiniz dedi!".Sonunda, utanak imzaladık.Yani artık uzun zamandır neden hamam gibi yerlere gitmediğimizi biliyorsunuz! :)

KJ - Yakın zamanda, 2SHAI'nın klip çekiminde yardım ettim. Oldukça farklı hisleri barındıran bir rolü oynadım. Çekimlerden sonra, anladım ki aktörlük gerçekten zor. Sonra HyunJoong'a baktım, oyunculuğu çok içtendi. Ve bende kendimi bu şekilde oynamak için teşvik ettim ."Boys Over Flowers"ın bir bölümünü bile kaçırmadım . işin aslı HJL ve yoon ji hoo tamamen farklı kişiliklere sahipler.Buyüzden onun oyunculuğu en iyisi.Ve şuan genel olarak da kabul gördü! O gerçekten iyi~

HJB - Bir önceki albümde,biz üstsüz vücudumuzu gösterdik ve fotoğraf çekildik, değil mi? Ama kapak fotoğrafında,sadece omuzlar gözüküyor.Oysa biz çekimdeyken, üst vücudumuzu tamamen çıkarttık.ve vücudumuzu göstermek hakkında baya endişelendik.Şanslıyız ki gözükmedi! haha~ Ama size güzel üst vücudumuzu göstermek için sıkı çalışmaya ve egzersizlere devam ediyoruz! Hepinize birşey sormak istiyorum, eğer tamamen soyunsak, daha mı iyi olur acaba?

JM - Tayvana gitmeden önce, Çok fazla hayran bizi karşılamayacak diye endişelendim. Ama ansızın, nezaman uçaktan indik, akabinde birçok hayranın karşılamasıyla karşılaştık.Gerçekten çok duygulandım.Başlangıçta, hava alanından beşimiz birlikte çıkmak istedik, ama izdiham vardı, buyüzden ayrı ayrı çıktık.Ben gerçekten şok olmuştum ha~

YS - Konuşmaktan gerçekten hoşlanmamamın sebebi bir tekniğe sahhip olmamam. Grup üyeleri benim sahnedeki gibi davranmamı istiyor ama olmuyor! Gerçekten konuşmak istiyorum. Çok mutluyum HJL ve JM'nin dizi ve müzikalde ayrı ayrı tanınmasından.Tekrardan SS501 olarak birlikteyiz, bu gerçekten mutluluk benim için.Şimdi gerçekten duymak istediğim şey şu "SS501 GÜÇLÜ BİR GRUP!"




Ne tür bir kız arkadaş istiyoruz??

HJL - bir gömlek ve bir etek giyen bir kız. Umarım çiftlerin fazla duygusal cümleler kurmadıkları cinsden bir ilişkim olur. Bir diğerine arkadaş gibi davranmak, daha rahat hissettirir.O terlik mi giyiyor umursamam.Süpermarkette de buluşabiliriz ve birlikte soju içip sashime yeriz! Dil arada bir engel değildir.Asıl önemli olan sevgiyi hissetmek~


KJ - Geniş omuzlu kızlardan hoşlanıyorum,ve bana ismimle hitab eden kızlardan.Kısa saç, büyük yuvarlak gözler, biraz ufak yuvarlak yüz .Onu favor, yemek mekanıma götürürüm ve ja jiang mian (ja jiang mee) yediririm. eğer birlikte yersek iyi olur !

JM - .Ben zeki, komik , katılımcı ve benim kişiliğimi kabullenen kızlardan hoşlanıyorum.Geçmişte "Mirasyedi çocuk" lakabını kullanıyordum.Bu yüzden umarım hoşlandığım kız mali konularda kontrol sahibi olur! Tabii ki " SS501'İ SEVİYORUM" şeklinde bağırılması da çok sevimli oluyor!

HJB - Ben kariyerine odaklanmış kızlardan hoşlanıyorum,ve ne yapıyorsa çok çalışan kızlardan. Örnek olarak, BoA. katılımcılığa sahip ve onun seksiliği kalbimin hızlı çarpmasına sebep oluyor! ama, yinede benim diğer yarımın isteği iyi yürekli, cömert, nazik ve güzel bir kız.

YS - Gerçekten kasket giyen kızlardan hoşlanıyorum. Ve spor kıyafetler giyen kızlar. Karakteri oturmuş, iyi, sevimli, zeki, ve anlayışlı, Song Hye Go ve Wen Gen Ying gibi. Güzel ve nazik.

Orjinal metin: Soompi ve Huixin884@quainte
(çeviri bana aittir)

This entry was posted on 06:32 and is filed under , , , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum