Merhaba!  

Gönderen Dilara

Teknolojik sorunlar nedeniyle uzak kaldığım bloguma sonunda kavuştum.Sizi her girdiğinizde aynı şeyler ile karşılaşma zahmetinde bıraktığım için üzgünüm ama elimde değildi inanın.

Her şeyden önce Sevgili Gökçe'nin yazısına içerik yapığı konudan bahsetmek istiyorum.

Gökçe
kim mi? : "Yaşı Teenage denilen yaş ortalaması arasında fakat, zeka olarak yolun yarısı diye hitap ettiğimiz ortalamayı aşmış , yazıları makale tadında bir otaku"
Şahsın blogu : www.gokcevil.blogspot.com
Ve Sitesi: www.gokcevil.com

Bu hayran kitlesinden biri olduğum genç bayan;
geçen gün konuşmamıza misafir olan, küçükken hayranı olduğumuz sonra unuttuğumuz filmler ve TV içerikleri hakkında bir yazı hazırlamak isiyormuş.Bende Gökçe'ye yardımcı olacak konular düşünürken fark ettim ki ben 90'ları çok özlemişim. Müziği, dizileri, komedyenleri, yayınları, ünlüleri, çizgi filmleri ve tüm absürtlüğü ile hemde...
Yazsam emin olun sayfalar tutar ... Ama iyi ki bu anılara sahibim.İyi ki benden 25 yaş büyük abilerim var da onların hatıralarına da sahibim. İyi ki Ten Ten, Tommiks, Texas, Zagor, Atlantis, Keloğlan, Sipru, Can Kardeş, Tercüman Çocuk, Türkiye Çocuk, Kahraman İzci okuyucu kitlesinden biriyim.
İyi ki Baskan yayınlarının kitaplarını okuyabildim.Hayat dergisi ciltlerini biriktiren bir annem iyi ki vardı ve ben Christian Dior'un balon etekleriyle çocuk yaşta tanışabildim.Şu an ki kültür kirliliğine baktıkça içimden bu ve bunun gibilerini defalarca söylemek geliyor.

Gökçeciğim sende iyi ki o günleri hatırlamama yardımcı oldun.Mimi-chan filmler hakkındaki yazını merakla bekliyor ^^Image and video hosting by TinyPic

Bloguma kavuşabilmenin heyecanıyla yazdığım naftalin kokan yazıya bir de tema müziği ekliyor saygılarımı sunuyorum^^



This entry was posted on 00:59 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum