SS501 Tayvan FANS Dergisi Röportajı part 2  

Gönderen Dilara

Image and video hosting by TinyPic

HyunJoong iç çekiyor "lider için tatil günü yok!"


Benim ikinci röportaj sorum:"SS501 tatilde ne yapmak istiyor?" oldu.Lider HyunJoong iç çekerek “Tatil…eh…lider için tatil günü yok.” Küstah JungMin cevapladı “Nezaman tatilse gidip evlenmeli!” Ahh~ Neden yeniden eski konu açılıyor? Ama ben bu röportajın tek komedyeni olmakta kararlıyım , JungMin'e kaybedemem. anında diğer grup üyelerine hitaben "tabii eğer onlar tatil günü yapılan Jungm'inin düğün törenine gitmek isteselerdi" dedim. Sözlerimi onaylayan SS501 gülmekten kırılarak, acaba tatilde yapılan jungm'inin düğününe mutlaka katılırlarmı merak ettiklerini söylediler.


"Umarım Birlikte Deniz Aşırı Gönüllüler Oluruz"

Nezaman konu sapmaya başladı, SS501 lideri durdurdu ve konuyu kurtardı. Bu sefer, KyuJong konuyu ele aldı,ve “Eğer gitmek için şansımız olsaydı ,beşimiz birlikte tatile çıkmak isterdik” dedi.HyungJoon ise “Gönüllü çalışanlar olarak grup arkadaşlarımla birlikte Irak'a gitmek isterdim.İnsanların ihtiyaçlarına yardım için. Çünkü SS501 çok fazla sevgi rezervine sahip ve bunu iyilik olarak insanlara geri sunmalıyız.” YoungSaeng de cevap olarak "Tayvandan çok hoşlandığını ve tatilde tekrar gelmek istediğini" söyledi .


5 'i birbirlerini nerdeyse hergün görüyor!

Ben açıkçası biraz şaşkınlığa uğradım bu SS501üyeleri tatil günlerinde bile beraber olmak istiyorlar? Hemde birbirlerini iş için sıkça gördükleri halde! Birbirlerini bukadar sıkça görmekten dolayı hasta hissetmiyorlar mı? Yada sonuçta bu bir tatil eğer bütün üyeler katılırsa bu tatil olmaktan çıkmazmı? Lider HyunJoong “Açıkça konuşayım,biz gerçekten birbirimizi nerdeyse hergün görüyoruz.Bir yılda 365 günün 360'ı. Hasta olmaktan daha fazlası, eğer biz birbirimizi görmezsek, tuhaf hissederiz yada alışamayız, Bu böyle çünkü 5'imiz biriz.”


HyungJoon Part-Time Olarak Et Lokantasında Çalıştı.

Onların Tayvan'daki promosyon etkinlikleri devam ederken, yaz tatilide devam ediyor.Peki tatilde Part-time çalışmak Kore öğrencileri içinde normal mi? SS501'in ilk albüm öncesine ait, ne gibi iş deneyimleri var? Lider HyunJoong cevapladı"Part time işte çalışmak Kore öğrencileri içinde normal.Onlarda gazete dağıtımı ve restoranda garsonluk yapıyor tıpkı Tayvan öğrencileri gibi. ” dedi. HyungJoon önceden et lokantasında çalışmış, ve JungMin yumuşakça açıkladı“Kovuldu çünkü işten kaytarıyordu!”. Bu sözün ardından HyungJoon dönüp JungMin'e baktı ne saçmalıyorsun dercesine ve gözleriyle uyardı.JungMin de onu arkadan itekledi. (çeviren notu:Tom ve Jerry ^o^)


Nasıl Bir Kız,Ne Yaparsa Sizi Etkiler?

KyuJong: Ben köpeklerden korkuyorum, yani hangi kız yanında bir köpek getirmezse beni etkiler. Keke.

HyunJoong: Yazın, başında hasır şapkayla Banyan Ağacı altında oturan bir kız. Sonbahar öncesi beni etkiler.

YoungSaeng: Elastik bant ile saçlarını sıkı bir şekilde toplayan bir kız,Benim dikkatini en çok çeken olur. (YoungSaeng müsbet davranıyor bu noktada.)

JungMin: Müzik boyunca bana eşlik edebilecek, benim gibi coşkulu bir kız.

HyungJoon: Yemek pişiren ve beni besleyen bir kız.


Image and video hosting by TinyPic

HyungJoon


İsim : KIM HYUNG JUN
Takma Ad: Kaplumbağa
Doğum Tarihi : 03.08.1987
Kan Grubu: 0
Boy : 1.81 cm
Kilo : 66 kg
Hobi : Müzik dinlemek , Bilgisayar oyunları, Çalışmak
Yetenek : Şarkı sözü yazmak , Beste yapmak, Şarkı söylemek , Dans etmek, Yüzmek, Golf, Binicilik
Favori Hayvanı: Tavşan, Yavru Köpek
Parola : Olduğun yerde rahat olma, İleriye ilerlemek için daha sıkı çalış!
Aile Üyeleri : Baba, Anne, Erkek Kardeş, kendisi
İdol : Justin Timberlake
Vücudunun en beğendiğin kısmı : Bel, Dudaklar
Stresten kurtulma methodun : Yürekten şarkı söylemek, Sahile gitmek, Araba kullanmak
Çantanda mutlaka bulundurduğun şey: iPod, Albüm, Antreman Kıyafeti
En ciddi yaptığın şey: Aile üyeleri ile ilgilenmek , Şarkı söylemek, Dans etmek
3 Dileğin :
1.SS501 başarılı olması Tayvandaki etkinliklerde ve 2009'da tüm Asya'da.
2.Yeni albümün herkes tarafından beğenilmesi.
3.Herkesin sağlıklı olması.

Image and video hosting by TinyPic



Gerçek Sıralaması


1. Üyeler arasında sıralamada, aynaya bakmayı en çok seven kim?
YoungSaeng : HyungJoon, JungMin, Ben, HyunJoong, KyuJong

2.Kamera önü ve arkasında en farklı olan kim?
JungMin : HyungJoon, YoungSaeng, KyuJong, HyunJoong, me

3. En cimri kim?
HyungJoon : Ben, JungMin, YoungSaeng, KyuJong, HyunJoong. (HyunJoong cimrilik sıralamasında en sonuncu, en cömert o olmalı, deki "Ne kadar olsa da eğer birisi ısmarlamamı isterse(yemek), öderim.")

4. Eğer Kim HyunJoong bir bayan olsaydı, Üyeler arasında çıkmak isteyeceği kişi sıralaması nasıl olurdu?
HyunJoong : YoungSaeng, KyuJong, Ben, JungMin, HyungJoon. (Hah~ bu sıralama direkt olarak HyungJoon' a dokunuyor sanırım!)


Image and video hosting by TinyPic


JungMin


İsim : PARK JUNG MIN
Takma Ad : Seksi karizma
Doğum Tarihi : 03. 04.1987
Kan Grubu : O
Boy : 1.81 cm
Kilo : 67 kg
Hobi : Şarkı sözü yazmak, kolleksiyon yapmak, Yürüyüşe çıkmak
Yetenek : Tap Dansı, Dağcılık
Seni tanımlayan hayvan : Unicorn (hayal ürünü olan alnı tek boynuzlu at)(hehe)
Parola : Teşekkür dolu bir akılla yaşa
Aile Üyeleri : Baba, Anne, Abi, Yenge, Kız Kardeş, Yeğen, Kendisi
İdol : Yok
Vücudunun en beğendiğin kısmı : Dişler
Çantanda mutlaka bulundurduğun şey : Sadece zorunlu olan şeyler
En ciddi yaptığın şey : Beste yapmak
3 Dileğin :
1. SS501'in Tüm dünyadaki insanlar tarafından biliniyor olması.
2. Sonsuz hayat, sonsuza dek yaşamak.
3. Çabucak Tayvan hayranlarını görebilmek.

Image and video hosting by TinyPic


DEVAM EDECEK
çeviriler tamamen bana aittir hatalarim için şimdiden özür dilerim
Orginally and Eniglish Translations here

This entry was posted on 23:43 and is filed under , , , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum