HAPPY BİRTHDAY OUR HEENİM ~~SARANGHAE ~~  

Gönderen Dilara



27 korean , 26 worldwide
Kim Heechul...
The prettiest member...
The most exciting member...

Your move...
Your joke...
Your voice...
That's made my life colorful...
made my day brighter.

Keep Happiness Our Cinderella
I'll always laugh with you...
always there for you.

Happy B'day Our Cinderella
hope all your wish cometrue,
and you can reach all your dream,
Haengbokhaseo~




Dünyanın en güzel ellere sahip erkeği...
grubun en tuhaf tipi...
en tasarımcı ruha sahip üye ...
seni seviyorum ..
keşke dünyanın bir ucunda yani yanında olup sana mutllu yıllar diyebilseydim ...
yalnızlığına heebumla birlikte ben eşlik edebilseydim ...
bunu şuan için yapmam mümkün değil...
umarım ben dahil seni seven binlerce kişinin kalplerinin senin yanı başında olduğunu
ve seni düşünerek attığını hissedebiliyorsundur...


This entry was posted on 03:47 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum